Hogyan tovább az első leadott kilók után?

az öröm nem csak két hétig tarthat

 
 


 

Két három hét alatt már látványos fogyást tudsz elérni. Megtervezted a személyre szabott programodat, kitartóan csinálod, és folyamatosan dobod le magadról a fölösleges kilókat.

Azután jön az a kritikus hét, amikor ez a folyamat hirtelen megszakad, és a lelkiismeretesen és kitartóan elvégzett munka ellenére egy deka további súlyfölösleg sem akar távozni.

Ne ess kétségbe, ez csak a szervezeted alkalmazkodóképessége. A további folyamatos sikered kulcsa abban rejlik, hogy ilyenkor újra felméred az aktuális állapotodat- testsúly, testméretek, stb.- és ennek megfelelően változtatsz a fogyókúrás programodon.

Gondolj csak bele. Egy 100 kg testsúllyal rendelkező embernek mennyivel több energiára van szüksége a mozgáshoz, mindennapi tevékenységeihez, mint egy 60 kg testsúllyal rendelkezőnek. Ezért kell a fogyásoddal arányban tovább csökkenteni a bevitt kalóriákat.

A másik dolog, amitől megrekedhet a fogyásod, hogy a szervezeted megszokja a mozgást és intenzitását, amit végzel. Ilyenkor érdemes egy kis ideig mozgásformát változtatni, és az intenzitással is játszadozni egy kicsit. Ezzel újra felébreszted a tested, és további fogyással fog reagálni. Érdemes bevetni ezt a trükköt.

 

 

 

Bezárás és vissza az előző oldalra | Főoldal

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A fogyókúra 5 legsúlyosabb hibája

INGYENES, azonnal letölthető eBook

 

Semmiképp se kezdj el fogyókúrázni, mielőtt nem szereztél tudomást a fogyókúrázás legsúlyosabb hibáiról. Nem csak az alakod, de az egészséged is múlhat rajta.

Ha elkerülöd ezeket a hibákat, akár olyan egészséges súlycsökkenést érhetsz el, hogy azt ismerőseid is észre fogják venni. Most INGYEN megszerezheted!

Ha még nem tetted, feltétlenül jelentkezz !

Adatait bizalmasan kezeljük és semmilyen körlmények közt sem bocsátjuk harmadik fél rendelkezésére!

Keresztnév:
E-mail cím:

 




 

 

 
Főoldal